srijeda, 23. rujna 2015.

wet n wild megalast lipsticks

Hei!  Wet n wild kozmetika je već par godina na policama većih dm-ova i vjerujem da je većina upoznata sa barem nekim njihovim proizvodima. Iako su već vrlo slavni za svoj prvi post ću i ja pisati o njihovim megalast ruževima jer ih imam nekoliko i opsjednuta sam njima.




Ruževi su mat, no u drugu ruku dovoljno kremasti da ne isušuju usne. Neće vam se micati s usana satima, no ako jedete ili pijete ravnomjerno će izblijedjeti. Prve 3 nijanse ne koristim često jer nisam fan nude ruževa, no koristim ih na drugima ( naravno kisticem) i to vrlo često. Druge 3 nijanse su na mojim usnama STALNO, a sad kad je napokon jesen vjerujem da će mi zadnji ruž biti must have.

Evo i swatchewa:

Prva 3 redom: -Think Pink
                       - Bare It All
                       - Just Peachy























Druga 3 redom: - Mauve Outta Here
                          - Sugar Plum Fairy
                    - Cherry Bomb






















Ovi ruževi su jedni od najboljih u našim drogerijima, formula je odlična, spektar boja je fenomenalan, trajni su, a što se tiče cijena, jedan ruž je 22,90 kn što je uz essence po meni najpovoljnije. Jedina mana ovim ruževima je ambalaža. ruž se neda spustiti do kraja što ako niste oprezni može rezultirati uništenim ružem i zamazanim čepom, no to je manje bitna stavka.



Evo za prvi post nadam se da ste zadovoljni, postovi će ići 2 puta tjedno i što ču više pisati to će blog biti bolji i uspješniji, to mi je nekako plan. Ako imate neke prijedloge za drugi post slobodno pišite. 
Drugi post će biti u subotu i nadam se da će s vremenom ovo biti jedan uspješan blog.


Puno pozdrava, Ivana!


Broj komentara: 5:

  1. Od svih tih mi se najviše sviđaju Mauve Outta Here,Sugar Plum Fairy,Think Pink i Just Peachy...morati ću po barem jednu od tih nijansi :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori

    1. Kupi, vjeruj mi nećeš požaliti. Meni je nekako Mauve Outta Here najdraža jer je mogu samo lagano natapkati i dobiti lagani roskasti premaz a mogu ga i normalno nanjeti i dobiti normalnu boju na swatchu.

      Izbriši
  2. Imaju mi jako lijepe nijanse, imam dvije ili tri, ali imam dosta osjetljive usnice tako da me lagano isušuju pa ih ne nosim često.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Moje su usne isto osjetljive i stalno su suhe ali prije nego što nanesem ruž stavim lagani sloj nekog lip balma. Tako radim sa većinom ruževa koje imam.

      Izbriši
  3. imam par w'n'w ruževa, i jedni od najdražih su mi :)

    OdgovoriIzbriši