subota, 26. rujna 2015.

Čistač kistova (Brushegg)

Hei! Danas vam donosim prvi dojam jednog mališana koji mi je spasio život kada je pranje kistova u pitanju. Inače obožavam kistove za šminkanje i mislim da bez dobrih kistova nema ni dobrog makeup look-a. Imam preko 95 kistova u svojoj kolekciji. Ako želite mogu napraviti i post o kistovima koje imam ili barem one must have.





Za sad nemam onu Sigminu rukavicu i nije mi potrebna jer perem samo zamazane kistove, ne koristim ih sve i kad želim koristiti neki koji dugo nisam koristila onda ga operem pa koristim. Kistove perem jednom tjedno i to samo njih 20 koji se nakupe. Ako želite znati nešto više o mojim kistovima i kako ih perem komentirajte i napisati ću post o tome. 

U ovome postu samo vas želim upoznati sa ovim mališanom:




Kist doslovno opere u nekoliko sekundi, i kad kažem opere to i mislim. Kistovi su poslije bijeli, mekani, i najbitnije čisti. Pranje kistova na ruci je neusporediv sa pranjem kistova na brush egg-u. 

Točkice služe za pranje kistova za oči, a prugice za pranje kistova za lice. Jako je mali i taman stane u šaku ili na dva prsta:



Meni je Brushegg naručila sestrična preko jedne mobilne aplikacije cute za 1 dolar i mislim da je poštarina 1 dolar. Bushegg je došao nakon 3 tjedna iz Kine ali za tu cijenu se isplati čekati. Omjer cijene i kvalitete je neopisiv i hvala sestrični koja mi ga je naručila i platila, tako da sam ga ja dobila besplatno.







Nakon ovog mališana razmišljam o kupnji neke e-bay verzije Sigmine rukavice. Ovo je praktično, malo, slatko, savršeno, no možda bi rukavica obavila još bolji posao. Ja sam sve u svemu i više nego zadovoljna. Ima li itko od vas iskustva sa ovime mališanom ili sa rukavicom?
   Let me know! ;)


Pussaaa, Ivana!

2 komentara:

  1. I ja sam ga nedavno dobila i pisala recenziju o njemu, potpuno se slažem, ovo malo čudo definitivno spašava stvar s pranjem kistova :) xx http://beautyartbypanek005.blogspot.hr/2015/09/recenzija-brushegg-e-bay.html

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sada sam pročitala tvoju recenziju, i drago mi je da dijelim mišljenje sa nekime ;)

      Izbriši